ultimele noutăţi... primele antichităţi...


sâmbătă, 13 noiembrie 2010

„Toamna se numără bobocii“...
... ne-a reamintit premierul Boc cu prilejul recentei inauGURĂri DE AUR.
Plăcându-mi invocatul boboc, am început să umblu după el și, după ce am lămurit cu „bo“ – pe care, francofonf fiind, nu am de ce să nu-l scriu „beau“ –, pentru „boc“ m-am aplecat asupra dicționarului. Acolo, pentru „boc“, am găsit și semnificația „Masă sau trunchi de arbore pe care se curăță pieile de păr, de epidermă și de carne la cenușar. (germ.).
Așadar, urmare a colaborării franco-germane într-ale semanticii, „boboc“ ar însemna un frumos accesoriu al curățirii pielii. Bine‘nțeles, după ce pielea în discuție a fost luată de pe purtător...
Evident, în această situație – la ce jupuiri s-arată! – chiar că se impune ca bobocii să fie numărați.

Niciun comentariu: