ultimele noutăţi... primele antichităţi...


sâmbătă, 5 februarie 2011

Pe mai multe canale de informare...
... în masă de manevră se scurge. făcând clăbuci pe la buci, știrea(?) privind moșmondirea Uniunii Social Liberale (USL). Ici-colo, chestiunea aceasta se scrie chiar cu cratimă (US-L, adică), ceea ce mi se pare o treabă mai mult decât corectă, fiindcă nu era nimerit ca tocmai Partidul Conservitor să nu se regățească în denumirea noii alcătuiri...
Revenind însă la acronimul USL, mă simt obligat să-mi împărtășesc părerea, potrivit căreia este de-a dreptul & de-a stânga o tâmpenie, deoarece prea aduce a... USLA (Unitatea Specială de Luptă Antiteroristă, n'est pas?), până la încetățenirea apelativului „uslaș“ – cu care vor fi pic(an)tați membrii ineditei înjghebări politice – fiind doar foarte puțin.

2 comentarii:

irinel spunea...

De la prinţii Ghiculeşti ori
Brătienii liberali convinşi
N-au mai fost atâţia factori
De-a purta Tăricel blue jeans*




Încă o variantă:

De la prinţii, ghici, conservatori,
Ori Brătienii liberieni convinşi
N-au mai fost atâţia factori
De-a urca-n tării cu blue jeans.



Prin realizarea din 2011 a primei alianţe preelectorale dintre PC şi PNL, sub sigla ultraşă USL ori USLA, există un mic pericol, să nu intre liberalii actuali în opoziţia perpetuă de-acum peste un veac a socilaliştilor lui Const. Dobrogeanu-Gherea, Constantin Stere, Ion şi Sofia Nădejde etc., unii mai "generoşi" plonjând atunci (poate şi-acum), liber-schimbist, în vechiul PC.
Iar PSD-ul, ce să mai facă şi el? Cu Victor Ponta la pontaj mereu, poate că se transformă în centenarul PSDMR-eu.

Dragoş V.

movvom spunea...

Toate ca toane, da' până la partidul liber-schimbist!
În altă ordine de idei, eu, un'nul, demult nu mai am în SOFIA... nădejde.
Érted, Dragos V.?