ultimele noutăţi... primele antichităţi...


duminică, 29 martie 2009

UNA PESTE-ALTA...
... a fost bine! Am jucat de la egal la egal! Altfel spus, de la egalul (O-O) din prima secundă a jocului, până la egalul pe care nu l-am mai prins, deşi am fost în stare să dăm exact atâtea goluri câte am şi primit. Asta e!
Arbitrajul...? O porcărie! După ce că primul gol ni l-au dat cu noroc, al doilea la fost marcat de unul care s-a deghizat cu echipamentul nostru, la al treilea – cu cea mai elementară lipsă de sportivitate – ne-au întors spatele, probabil şi pentru a nu vedea că sunt în ofsaid!
Că bine glăsuluieşte nea Piţi; „Arbitrajul mă pune pe gânduri!“ Desigur! Da‘ ceva care să te pună pe liber? Nu?... Nimic...?
Mai departe: „Mutu a încercat să facă foarte mult. A reuşit o pasă excelentă la primul gol, păcat că nu a reuşit să marcheze şi el.“ Aşa este! Dacă marca, le-ar fi dat peste bot celor care se tot întrebau de ce n-a fost băgat (în seamă) pe teren?
Până una-alta, suntem peste Insulele Feroe. Nu e rău, nu e rău deloc, numai că prea ne suflă în ceafă...

Niciun comentariu: